Update

Nu är det ett bra tag sen jag skrev här. Fia har ju varit här sen dan innan midsommarafton. Men idag har hon åkt hem :( Har varit jätte trevligt att hon har varit här. På midsommar hände inte så mkt alls. Vi tog det mest lugnt och umgicks. I måndags va vi i Borås och shoppade. Jag köpte en BH på HM, en disktrasa och 2 diskborstar på lagerhaus. I tisdags tog vi det lugnt. På kvällen dömde jag fotboll, det regnade hela tiden och det va inte direkt skönt. Har varit Vedums tjejcup, Bengan Cup i veckan. På onsdagen tog vi det oxå lugnt, mycket på grund av att min hals va helt kass. På kvällen va vi på Nordvalla igen och kollade på damerna när dom spelade Bengan Cup. Dom blev 3:a, det va kul :) På torsdagen va jag först hos läkaren med min hälsena, men jag fick bara tabletter och nån salva att smörja på. Sen klippte jag mig, blev super nöjd. Sen på kvällen hjälpte jag till på Bengan Cup. Kollade endel på F-12 oxå, mina gamla tjejer. Dom blev 3:a. Tyvärr fick ambulansen komma denna kvällen för en utav tjejerna i Vedums armbåge hoppade ur led.
Fredagen & lördagen tar jag i separata inlägg :)
Men jag och Fia har haft det jättekul i alla fall :) Tack för allt gumman :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0