You're always on my mind

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jag minns knappt vem det va men det gör jag nog inte....

Vad åt du senast?
Potatis, kassler, broccoli och ostsås

Har du fått någon komplimang idag?
Nepp, har knappt pratat med nån än

Har du varit med i en rättegång?
Nej

Är du polare med grannarna? 
Jag är släkt med de flesta av mina grannar ha ha... Men snart får jag nya grannar :)

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Hmmm... Det va nog hem från Alingsås i fredags kväll...

Hur bra är din syn?
Utan linser är den KASS!

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? 
Nej tack, jag tycker om mitt liv

Vad var den senaste drömmen som du minns?
Hmmm... Kommer inte ihåg... Har för mig att d hade nåt att göra med han med dom sexiga händerna ha ha...

Vem ringde dig senast? 
Mamma, vem annars lixom ha ha

Vilken tid gick du upp imorse?
11.00. Behövde sova ut!

Vad ska du göra i helgen?
På lördag ska jag på kalas för Rasmus som fyller 4 år... Sen ska jag nog börja packa eller i alla fall röja i mitt rum

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Det va kärleks snack med Mimmi, min underbara vän :)

När var du riktigt sjuk senast?
Det måste vart i början av januari när jag hade vinterkräksjukan. Då va jag riktigt sjuk!

När såg du en kändis senast?
Vad räknas till en kändis då? Jag träffade Barbados i fredags, vilket inte riktigt är kändisar för mig längre. Sen såg jag Erik Segerstedt i lördags.

Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Då sov jag som tur va!

Vad ska du göra efter det här?
Åka till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0