Dagen

Idag har jag inte gjort många knop. Sov länge. Sen satt jag en del vid datan och sen va det dags för att bege sig herrljunga och information om läkemedel inför jobbet i sommar. Det va inte så mycket nytt men bra att få det repeterat i alla fall känner jag. Det tog inte så lång tid och sen hamnade jag vid datan igen. Åh, jag vill verkligen ha ledigt 6/7, det borde väl gå att fixa tycker jag. Skulle va så kul att komma ner till Angelica och ha kul :) Vill verkligen det, ska undersöka möjligheterna.

I kväll har jag och mamma varit på Nordvalla och kollat när herrarna spelade. Dom vann med 1-0 även om det va på håret för de andra tryckte på hela andra halvlek. Men det va bra i alla fall :)

Händer inte så mycket mer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0