Grubblerier

Varför känner man attraktion till vissa personer? Hur kommer det sig att man gör det? Det handlar inte om kärlek överhuvudtaget utan bara om sexuell attraktion. Jag diskuterade det här med en kompis tidigare idag. Man borde inte känna som man gör men man gör det i alla fall. Vad ska man göra åt det? Om man lever ut den sexuella attraktionen kan det få ödesdigra konsekvenser, vad gör man åt det? Kan man säga nej om den man är attraherad av oxå vill? För vad händer om man inte säger nej? Vill man leva med sig själv då? Jag pratar av egen erfarenhet när jag säger att oftast tänker man väl inte när man går hem med någon, ibland borde man kanske tänka efter fler än en gång. Jag vet att det är svårt, men man måste nog det ibland...
Det är många frågor som flyger genom mitt huvudet i det här ämnet och eftersom jag är en grubblare så grubblar jag på det oxå. Än har jag inte kommit till nåt bra svar mer än att klarar jag av att stå emot? Jag är inte så säker men jag jobbar på att försöka klara av det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0