Illa

Idag har jag verkligen inte mått bra. Det är inte riktigt bra än men det är bättre i alla fall. Vaknade klockan 4 i natt av att jag mådde helpiss. Så då fick jag gå upp och spy och sitta en stund på balkongen. Sen mådde jag inte bättre när jag vaknade, men nu har det nästan gått över. Hoppas det går över helt tills imorrn, då är det ju Grönan ju. Jag vill ju åka men mår jag inte bra så blir jag hemma. Å andra sidan VILL jag INTE träffa en viss person som kommer vara där. Jag vill inte, men det är ingen som fattar det. Jag försöker inte förtränga några känslor, jag orkar bara inte träffa honom. Jag älskar honom för mycket för att orka med det just nu... Det är den bittra sanningen. Å andra sidan vill jag ju inget annat än att träffa honom ju... Fan jag hatar att känna såhär. Jag blir tokig på mina känslor.... Jag har insett det nu: Det kommer aldrig finnas någon annan för mig, han är nummer 1 för mig. Nu och för alltid!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

vem är den mystiske du pratar om? ;)

2007-06-12 @ 22:54:56
URL: http://www.yours4ever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0