Längst in i mitt hjärta

Kommer jag aldrig glömma honom? Ibland undrar jag. Någonstans tror jag att han alltid kommer vara den som betyder mest för mig. Han finns inristat lång lång in i mitt hjärta och sånt är svårt att få bort i första taget har jag förstått. I början trodde jag att det skulle vara lika lätt att glömma honom som någon av de andra jag vart kär i men då visste jag inte att de här känslorna var så mycket mer än vanlig kärlek, det va riktigt kärlek. Första gången jag varit riktigt riktigt kär kan jag lova. Så många gånger jag gråtit över mina känslor och undrat varför? Nu orkar jag inte bry mig om varför längre, det bara är så och jag råkar vara riktigt kär i honom och det kommer sitta i väldigt länge till. Finns massa jag skulle kunna skriva om min kärlek till honom men det får räcka så här... 

Varför ska man älska den man ändå aldrig får
Varför tändes i mitt hjärta kärlek vid så unga år
Varför skulle vi väl mötas
Varför korsa du min
stig
Ödet fördes oss tillsammans
Säg mig varför träffade jag dig???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0