Ekonomin...

Då va d fredag :) Ledig idag, eller ja man ska väl plugga är meningen. Jag ska läsa på tåget ner till GBG sen. Ska ju ner till Emelie och gå på inflyttningsfest. Det ska bli kul, tror inte jag träffat Emelie i år än. Inte vad jag kan komma på i alla fall. Vi ses alldeles för sällan...
Snart ska jag till tandläkaren... Behövligt, får väl se hur dyrt det blir... Min ekonomi är inte så bra den här månaden som kommer. Får försöka överleva bara och försöka göra det som jag vill. För nästa gång man får csn är ju sista gången man får ordentligt, i slutet av maj får man ju bara 1000 spänn typ... Och d ska man överleva juni på, tur att man fyller år. Förhoppningsvis får man ett jobb oxå, måste verkligen söka det nu... Om bara chefen på mitt gamla sommarjobb kunde höra av sig nångång...  

Kommentarer
Postat av: Julia

Skitsnygg blogg! ^^

ha det!

2007-03-30 @ 12:27:32
URL: http://Silencerosemarie.blogg.se
Postat av: Icka

Tack så mycket :) ska kika in på din!

2007-03-31 @ 20:46:15
URL: http://ickaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0