Gestaltning

Ja då va d ny vecka igen då *suck* Nu ska vi på allvar sätta igång med våran gestaltning. Jag är redan trött på Japan... Men vi kom en bit idag i alla fall... Vi ska göra kulisser imorrn... Men det blir nog bra det här tror jag. Jag fick huvudrollen i alla fall *skratt* Blir nog roligt! Men jag längtar fan till skiten är över... För då är d Åre :) Så jäkla kul d ska bli... idag längtar jag, d gjorde jag inte igår haha... Men jag har kommit över ångesten nu ;) Och i helgen blir det Skåne. Åh ska bli så kul! Fira min Fia igen :) Måste ju köpa present oxå... Får se vad jag kan hitta på... Skönt att slippa vara hemma i alla fall. Får psykbryt på det stället alltså... Jag vill bort därifrån... Fortast möjligt. Tur man har vänner lite överallt alltså!

Nej nu ska jag snart åka hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0