Mina temasånger...

Det finns en låt som passar in på mig just nu. Ruskigt bra passar den. "Allt jag gör" - Arvingarna. Det är precis så jag känner just nu... Både när jag är vaken och när jag sover drömmer jag om HONOM... När ska det ta slut? När ska mitt hjärta fatta det min hjärna fattat för längesedan? Att det aldrig kommer vara någon idé. Jag vet ju det men jag kan inte rå för det!
Hur ska jag tolka det här då? Jag bytte låt lista i windows media player. Och det första den spelade va "2 late"... Hmm, vill den säga mig nåt kanske? Jag har ett så speciellt minne till den här... 
Fan va jobbigt kärlek är...

 "If you really love me, baby. You better tell me before it's to late"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0