Smått och gott

Hittade den här listan hos Jenny.

Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Trött, men annars ganska positiv.
Favoritgodis: Hmmm... Mörk chocklad
Musik just nu: Melodifestivallåtarna
Sommarplaner: Ja förhoppningsvis ska jag ju jobba. Sen antar jag att d blir lite spelningar...
Hur många kuddar sover du med: 4.. 3 stora & 1 liten
Spelar du nåt instrument: Nej... Men jag har spelat gitarr, men inget jag kan nu.
Morgon- eller nattmänniska: Inget av det. Ständigt trött!
Vem är viktigast för dig: Mamma, Emelie, Tessan & Mimmi.
Bio eller promenad: Hmmm... Promenad tror jag.
Är du kittlig: Bara under fötterna. Och fan ta den som kittlar mig där!
Snarkar du: Bara när jag är förkyld
Stjärntecken: Tvilling
Äckligaste insekten: Spindlar är inte trevliga och inte bananflugor heller... Irriterande små kryp...
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna förflytta mig snabbt, dit, där jag vill vara. Utan att d kostar massa pengar!
Vad vill du jobba som? Förskollärare
Stökigt eller välstädat? Lite mitt emellan...
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Det skulle väl va häftigt, ja
Gillar du att sjunga? Jag älskar att sjunga. Men jag kan inte, d låter förskräckligt!
Anser du att du är stark? Som människa, ja!
Vad gör du om du får hicka? Gör nog inte så mkt, väntar på att det ska försvinna.
Vad längtar du mest efter just nu? Att d ska bli helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0