Snörvel, snörvel

Idag har jag bara legat hemma och snörvlat... Blev tokförkyld i natt. Inte alls kul faktiskt... Men har börjat må lite bättre under dan i alla fall. Har suttit vid TV:n nästan hela dagen... Så skönt! Hade ett långt samtal med min goa Emelie oxå :) Alltid lika kul att prata med dig!! Vi måste ses snart! Jag saknar dig ju!!!
I kväll har jag sett Andra chansen oxå. Hmm.. Jag begriper inte hur svenska folket röstar, verkligen inte. Vi tycker inte lika längre. En deltävling höll det *suck* Får väl se hur det blir i finalen, men den ska inte jag se. Då har jag roligare saker för mig :)
Tänk, d är bara 6 dagar kvar tills jag är i Eskilstuna! Som jag längtar kan jag lova! Men har lite hinder med skolan innan det *suck* Jag orkar verkligen inte! Men det måste lösa sig... Det bara måste det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0