Som jag känner!

Ska det va så svårt att förstå
Att det hjärta som brinner
Det brinner, det brinner ändå
De tårar som rinner, rinner ändå

Gyllene tider - Det hjärta som brinner




Du, du är allt som jag vill ha
Du är som sol en sommardag
Du lyser upp den väg jag går
Kom låt mig hålla dig i hand
Känna värmen från din famn och se dig djupt i ögonen
Oooo
Jag minns hur du sa en gång att lyckan kan va kort
Å plötsligt en dag du bad mig försök nu glömma bort

För det finns ingen annan här för mig
Det finns ingen annan än just dig
Det känns som om allting gått förlorat igen
Men aldrig drömmen om dig
Det finns ingen annan här just nu
Det finns ingen annan bara du
Vill ha dig så nära nu är det enda jag vill och att tiden ska stå still 

Barbados - Det finns ingen annan




Varje gång jag saknar dig
När kvällen går mot natt
Önskar att du håller mig
Och minns ditt mjuka skratt
Finns det någonting som jag kan ta till för att få det som jag vill

Allt jag gör
Är drömmer en stund om dig
Allt jag gör
Är blundar och drömmer så finns du hos mig
Då möts vi i hemlighet när ingen ser och hör
Allt jag gör
Är drömmer en stund om dig
Allt jag gör
Är blundar och drömmer så älskar du mig
Låt det inte sluta med att drömmer är allt jag gör

Då och då så händer det att längtan blir för svår
När det gått en evighet sen vi två sågs igår
Å jag önskar mer än någonsin att du vore bara min

Kärleken söker och finner
När jag vill ha dig vet jag precis hur man gör

Arvingarna - Allt jag gör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0