Trött!!

Nu är skoldagen klar... Är inte helt nöjd med våran gestaltning. Vi borde öva mer så att det verkligen sitter men hoppas vi kan göra det på onsdag... Men det blir nog bra hoppas jag... Just nu är jag bara så jäkla trött så jag orkar inte tänka på nåt annat än att jag vill hem till min säng och sova i MÅNGA timmar. Jag är ledig imorrn, kan verkligen behöva en dag off känner jag. Öva lite japanska kanske ha ha. Ta det lugnt i alla fall... Kolla på videofilmerna som Fia brände till mig kanske. Har iofs sett den ena filmen 3 gånger redan, men man kan inte få för mycket av våra grabbar. Och snart är det fredag :)
Sitter fortfarande i skolan har varit här i 9 ½ timme nu *suck* Ska i alla fall åka bil hem, skönt d i alla fall. Bra att ha Jeanette ibland :)

JAG VILL HEM!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0