Underligt!

Jag har blivit utmanad av CrimsonAnna.

tävlingsregler: varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

 6 underliga saker ni inte visste om mig:

1. Har ett extremt bra minne när det gäller låttexter. Kan de mest bortglömda låtarna. Det fastnar jättebra i mitt minne.

2. Samlade på hockeybilder som liten. Det var mest killarna och jag som gjorde det....

3. Är extremt bra på att göra mig hemmastadd överallt genom att kasta alla mina saker lite överallt i rummet där jag t.ex. ska sova över. Det tar 5 minuter så är hela resväskan upp packad och sakerna ligger överallt. Extremt störande drag, tycker mina vänner.

4. Enligt mina föräldrar måste jag tydligen smälla hårt i dörren både när jag kommer hem och går ut. Oavsett tiden på dygnet.

5. Jag är enligt vissa vänner oerhört smart, men kan oxå vara oerhört blond.

6. Min bästa vän och jag har flera gånger fått frågan om vi är syskon!

Jag utmanar: Jenny, Emelie... Sen kommer jag inte på några fler.... Men om ni läser här och vill anta utmaningen så gärna!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi, jag gör den här imorrn :D

2007-03-08 @ 23:32:17
URL: http://theladybird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0