Upp och ner!

Har vart lite off några dagar. Beror på att mitt liv är helt upp och ner just nu. Har så många tankar i min hjärna så jag vet inte vart jag ska börja sortera riktigt. Men allt löser sig på ett eller annat sätt, antar jag. Det brukar det ju göra! Nu har jag i alla fall helg, har haft praktik idag oxå. Roligt, som vanligt :) Ska ju sätta igång med vårt arbete nu. ska ju skriva en stor rapport på undersökningen vi ska göra. Allt verkar upp och ner i våran studiegrupp oxå. Inget är riktigt som d ska vara i mitt liv tror jag... Men jag har inte sån panik som jag brukar ha. Det mesta brukar lösa sig till det bästa... Jag vet att d går att lösa om man bara vill tillräckligt! Och det vill jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0