Varför tänka så mycket?

Jenny skrev i sin blogg att hon hade överhettning i hjärnkontoret. Undra om d är nåt som går... För det har jag med kan jag lova. Riktigt ordentligt. Min hjärna vet nog inte riktigt vad den tänker just nu. Jag har sovit dåligt i natt och den bara tänker och tänker hela tiden. Jag fattar inte vad felet är... Kan inte min hjärna bara fatta att d inte är nån idé med nån av dom... Okej, lixom. Men nä då... Det är säkert massa vårkänslor som Mimmi sa... Brukar ju iofs uppföra mig mysko på våren, men såhär??

Nu ska jag snart åka hem... Sista dan i skolan den här veckan :) Imorrn & på fredag är d praktik. Så kul! Sen åker jag till Fia på fredag. Ska bli SÅ jäkla kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0