Varför??

Jag vet inte hur jag ska förklara känslan jag har inom mig just nu. Det är ingen rolig känsla. Det är som jag är instängd och vill komma ut, men vet fan inte hur. Hur ska jag sluta känna såhär? Jag fattar inte riktigt. Jag mår inte bra just nu... Jag borde må bra, mitt liv är fan perfekt. Jag utbildar mig till det jag vill bli, jag har världens underbaraste vänner... Men jag är ändå inte lycklig... Varför? Vad är felet??? Jag fattar inte.. Varför orkar jag inte ta tag i mitt liv... Jag har ingen studiemotivation... Jag måste få tillbaka den. Bara måste det. Om jag bara började plugga kanske jag skulle glömma allt annat jag känner. För hur jag än gör kommer jag tillbaka till det jag känner, d är sjukt att en människa jag egentligen inte känner så väl kan påverka mig som han gör. Jag blir bara kärare och kärare. Jag vill ju inte ens... Fan! Jag hatar att jag älskar honom!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0