Om mig

Hittade den här listan i Jennys blogg :)

1. När gick du upp idag? 05.30, alldeles för tidigt kändes det som. Höll på aldrig ta mig ur sängen
2. Diamanter eller pärlor? Diamanter är ju trevligt
3. Senaste filmen du såg på bio? Oj... Det måste vart flera år sen, minns inte
4. Favorit-TV-program? OC, men d va ju sista avsnittet i söndags *snyft*
5. Vad åt du till frukost? Yoghurt och 3 mackor
6. Vad är ditt mellannamn? Jag har 2, Christina & Caroline
7. Vad är din favoritmat? Har mycket... Men fläsk och löksås är en favorit.
8. Vilken mat gillar du inte? Det mesta går väl ner, men jag är inte så förtjust i pasta
9. Favoritchips? Grillchips. Har alltid varit och kommer alltid va.
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Lyssnar inte på cd-skivor
11. Vilken bil kör du? En Volvo 440 GL
12. Favoritmacka? Älskar all sorters mackor
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med? Folk som tror dom kan och vet allt bättre än andra.
14. Vilka är dina favoritkläder? Min ginajeans
15. Om du fick åka vart du ville på semester, vart åkte du då? Thailand helt klart
16. Favoritklädmärke? Har inget direkt, men d mesta av mina kläder är köpta på Gina Tricot....
17. Var vill du dra dig tillbaka? Tänker inte dra mig tillbaka ;)
18. Favorittid på dagen? Eftermiddagen efter skolan
19. Var är du född? I Lidköping
20. Vilken är din favoritsport att se på? Fotboll såklart
21. Vem tror du tar den här listan? Vet inte, Emelie kanske
22. Coca Cola eller Pepsi? Coca Cola
23. Fotboll eller ishockey? Fotboll, vad annars?
24. Är du en morronmänniska eller nattuggla? Inget av det... Men mest morronmännisika då
25. Pedikyr eller manikyr? Inte så mycket för nåt av det
26. Några spännande nyheter att berätta för oss? Ha ha, nej händer inte så mkt just nu
27. Vad ville du bli när du va liten, typ 5 års åldern? Skådespelare
28. Bästa barndomsminnet? Bara för det kommer jag inte ihåg nåt just nu...
29. Varit i Afrika? Nej
30. Nånsin rullat in nån i toapapper? Ehh, nej
31. Varit med om en bilolycka? Ja, jag har kört av vägen...
32. Favoritdag i veckan? Fredag
33. Favoritrestaurang? Har ingen direkt
34. Favoritblommor? Gullviva, ros
35. Favoritsnabbmatsrestaurang? McDonalds får jag säga då
36. Äger du en cykel? Japp
37. Vem fick du senaste mailet från? Får aldrig några roliga mail...
38. På vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Gina Tricot
39. Läggdags? Ja vanligast runt 10
40. Vems svar på de här frågorna är du mest nyfiken på? Vore kul om nån svarade
41. Senaste personen du delade en middag med? Tessan, Mimmi & Pia.
42. Vad lyssnar du till just nu? Sandras Sång - Arvingarna
43. Favoritfärg? Lila
44. Hur många tatueringar har du? 2, snart 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0