Rena skämtet

Alltså vad är det här? Givetvis syftar jag på ESC igår. Det är ju rena skämtet nu förtiden. Jag tror jag asgarvade hälften av låtarna och satt frågande till resten typ. Eller i alla fall nästan. Några va väl bra. Vitryssland såklart och Sverige. Jag gillar faktiskt Serbiens låt oxå, den går rakt in i mig på nåt vis. Kan inte förklara varför. Men som Emelie skrev i sin blogg så är ESC en öststatsfirmafest numera. Dom är ju så förbannat många! Och Ukraina vad fan va d för nåt? Människan (vad d nu va för nåt) hade ju en halv discokula och en julstjärna på huvudet och såg inte riktigt klok ut. Tur att inte fanskapet vann för då hade jag behövt skjuta mig! Nä d här är rena skämtet och Sverige får inte vara med i finalen nästa år, d går inte med dom här öststaterna... Men The Ark äger så är d bara, övriga Europa fattar bara inte hur jävla bra det är!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0