Seg dag

Idag skulle jag ta tag i skolarbetet. Det gick väl sådär allvarligt talat. Jag har varit så seeeeg. Men lite har jag fått ner i alla fall. Får fortsätta imorrn om jag hinner, är ju träning på kvällen oxå... Har vart träning idag med :) Det va kul faktiskt! Men är helt slut nu. Men jag behövde verkligen komma ut eftersom jag satt inne hela dan igår. Sov nästan hela tiden. Tror inte jag är helt kry allvarligt. Kan va pollenallergin som spökar lite...
Snart är det dags att dra på 1:a maj demostration, det är ju tradition. Så det är ett måste! Imorrn är det skola igen *suck* Ja det är väl bara att ta tag i skiten antar jag. Ingenting blir ju bättre av att jag sitter här och gnäller ha ha.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du blir kryare snart! Inte kul att vara hängig ju :(

2007-05-01 @ 17:57:03
URL: http://theladybird.blogg.se
Postat av: Crimsonanna

Krya på dig kompis:)

2007-05-01 @ 22:37:25
URL: http://www.metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0