Spelningsdax!

Efter en riktigt kul helg är jag nu helt slut :) Men det va d värt!
I fredags va d dags för Dansdax, Barbados spelade på båten mellan Göteborg - Fredrikshavn. Kändes konstigt att åka båt utan att ha hytt, man är så van vid det ha ha... Men det va riktigt bra spelning i alla fall. Björn blir bara bättre och bättre alltså :) Han va ju rolig, för vi satt utanför stället där dom skulle vara innan dom öppnat där och då kommer han ut, vi säger hej och han säger: Vet ni vart toan är... Det visste vi ha ha. Spelningen va som sagt jättebra. Tyvärr blir jag inte klok på en viss människa, men men... Det kanske inte är meningen. Jag, Fia & Anki hade riktigt kul i alla fall. Efteråt va d foto och tjôt dags.. Jag & Fia tog kort ihop med Håkan... Det blev nog ett bra kort tror jag... Anki tog kort på Håkan & Björn ihop oxå och då säger Håkan till Björn: Fan va lång du är. Så kom dom fram till det: Ung & lång och Gammal och kort. Håkan påstod att Björn oxå skulle komma dit ha ha... Sen snodde vi planscherna som satt utanför, eller ja vi frågade faktiskt ha ha. Sen fick vi gå in där dom spelade igen för vi skulle ta kort med Wictor och sådär och då dyker ju Robban upp från ingenstans precis bakom mig och börja snacka om planscherna. Sen tog jag & Fia kort med honom efter att Anki insisterat på det... Det blev ett rätt roligt kort, Fia ser död ut och jag ser ut som jag bara vill därifrån.
Sen gick vi av båten, och jag åkte spårvagn hem till Emelie och sov. Bättre har jag sovit men ändå....

På lördagen gick jag upp vid 12 och åkte hem vid kvart över 13. Va i valet och kvalet om jag skulle åka till Tanumsstrand, tillslut bestämde jag mig för att åka ändå :) Det blev en helt hyfsatt kväll så jag är glad att jag åkte. Fick ju träffa mina brudar, Mimmi, Tessan & Mia. Men mest stod jag vid scen... Eller ja stod en bit bak först, men jag är ju så jävla kort så jag såg ingenting... Men d va kul :)

Va hemma halv 5 imorse, så inte så konstigt att jag är död. Mycket roligt har jag vart med om men den syn som mötte mig när jag kom hem tog priset ha ha. Alla min brors grejer låg i en stor hög, men d brukar dom göra så men så går jag in på toan och där ligger han och sover ha ha. Det va knappt jag fick liv i honom. Jag fick sparka på honom för att få liv i honom. Men tillslut gick han upp, eller ja kravlade upp. Han va dyngrak haha. Sen gick jag och sov :)

Tack alla för en jättekul helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0