Usch...

Jag får ett bryt på mitt liv. Igår mådde jag fan inte alls bra, vet inte vad det är. Men jag bröt fan ihop flera gånger. Började gråta för ingenting. Och tillråga på allt så har min ljuddämpare på bilen gått sönder. Har jag några pengar att laga den? Nej är mitt svar, det är nog därför jag mår som jag gör oxå, jag är verkligen helt pank. Nu har jag fyllt på mitt tågkort oxå och då finns det fan inte ett öre kvar nästan. Jag har lite sparpengar men dom behöver jag senare, men om jag inte kan åka till Eskilstuna nästa vecka blir jag riktigt ledsen. Ska boka tågbiljetter sen, hade ju tänkt åka bil men det går ju inte nu. Blir dessutom billigare att åka tåg. Ska prata med brudarna sen när dom behagar vakna... I helgen blir jag hemma i alla fall, ska bli skönt det med. Har väl lite skolarbete att göra *suck*

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet, du skulle haft mer pengar kvar om du inte åkte land o rike jämt och ständigt. tänk på de.

2007-05-10 @ 15:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0