Bara bort

Jag tillbringade hela dan hos Mimmi och Tessan som vanligt. Va skönt det är att ha kompisar man bara kan åka till när man inte mår riktigt bra sen att ingen av oss mår jättebra just nu kanske inte är så bra. Men jag är verkligen inte alls på humör för någonting just nu, undra vad det beror på. Jag skulle vilja ha ett hål att krypa ner i och gömma mig lite. Ingenting känns kul, iofs skulle jag vilj gömma mig lite i skolarbetet och glömma att jag har några andra känslor alls. Jag vill inte känna såhär. Förbannade karl! Varför blev jag kär i honom för? Jag vill ju inte ens men det funkar inte med försvarsmekanismer längre... Jag kommer antagligen gräva min egen grav i helgen men jag får väl göra det då...

Kommentarer
Postat av: sandra

hej gumman va e det som har hänt jag lyssnar gärna. Hoppas du inte grävt en grav änn iallafall :-)

2007-11-05 @ 21:10:37
URL: http://smks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0