Bilfan

Nu är jag hemma igen. Skulle ju åka och hjälpa Tessan att starta hennes bil som har varit trasig ett tag nu. Det gick jättebra tills vi hade tankat och skulle åka därifrån då vägrade bilen att starta ens med starthjälp från min. Så vi fick putta den till sidan av jetmacken och sen kom Mimmis kusin och bogserade Tessans bil eftersom jag inte vågar göra sånt. Han tyckte iofs att vi skulle putta bilen till micro dit vi skulle... Det är inte så långt men det är rondeller och sånt där, d hade sett kul ut ha ha. Men vi fick i alla fall köpt ett nytt batteri på Micro av den supersnygge expiditen, så är det nån som ska till Micro på Tuna park nån dag så följer jag gärna med ha ha. Och det batteriet fungerade jättebra :) Så nu slipper min gamla bettan åka till Katrineholm på fredag. Det tackar hon nog för eftersom hon inte gillar den stan!
Nu är jag hemma i alla fall och känner mig helt nerkyld. Mina fötter har inte hämtat sig än. Imorrn är det jag som ska plocka fram vinterstövlarna och lägga i ullsulorna. Jag vill oxå ha blodcirkulation i mina fötter!
Imorrn ska vi träffas i gruppen, känns skönt. Jag måste komma ut och träffa folk. Jag klarar inte av att sitta hemma och uggla. Då får jag panik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0