Ensam igen

Då va det fredag igen då. Nu har Fia lämnat mig :( Men det har varit en jätte trevlig vecka så klart. Alltid kul när hon kommer hit och hälsar på. Får ju träffa henne om 2 veckor igen när hon och hennes mamma kommer upp och lånar min lägenhet som sovplats när dom ska åka båt. Igår hade vi städdag och jag trodde jag skulle tvätta men jag hade nog lyckas klanta mig lite när jag bokade den tiden för det va inte jag som skulle tvätta. Lite irriterande, nu måste jag vänta en vecka till för det fanns ju så klart ingen tid innan dess. Så nästa vecka ska jag tvätta och den tiden är bokad nu! Det har jag kollat flera gånger ha ha. Sen efter att vi städat gick vi en sväng på stan. Vi har gått mycket den ähr veckan när hon har varit här, d är bra det. Ska börja ut och gå varje dag igen. Måste verkligen det nu! Måste i alla fall hålla vikten! Så hälsade vi på Mimmi & Tessan oxå :) Ska nog dit och våldgästa dem i eftermiddag med :) Ska träffa Mazin och skriva lite på rapporten sen oxå. Det går nog fort tror jag allt.

Jag & Fia hade filmkväll igår när vi kom hem oxå. Köpte ju 3 filmer på Clas Ohlsson. 3 klassiker: Top Gun, Dirty Dancing & Grease. Har iofs sett alla utom Top Gun förut och jag brukar få skäll när jag säger att jag inte sett Top Gun men nu har jag faktiskt gjort det och den va riktigt bra :) Den kan jag se fler gånger lovar jag. Vi såg Dirty Dancing oxå. Det är min favoritfilm helt klart! Kan den utantill men tror jag kan se den hur många gånger som helst. Grease orkade vi aldrig se, vi skulle ju upp tidigt eftersom Fias tåg gick 9.00 idag. Men funderar på att se Grease nu faktiskt innan jag ska träffa Mazin!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha jag får alltid skäll för att jag inte sett Dirty Dancing! =P

2007-11-02 @ 13:29:33
URL: http://eemeliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0