Helgen

Så hade helgen gått då. Ja det är iofs en söndag kvar men hur mycket brukar hända på söndagar? Ska bara ta det lugnt och softa idag.
I fredags kväll va jag hemma hos Mimmi och Tessan hela kvällen. Alltid lika trevligt :) Sen att man blir ihjäl skrämd för att en viss gitarrist ringer och skriker är ju en annan sak ha ha. Vi såg på dobidoo och sen på Isprinssesan. Isprinsessan va bra så klart men jag kan förstå Tessan som tyckte det va jätterörigt, hon har ju inte läst boken som jag och Mimmi. Vi störde oss mest på att dom har ändrat manuset...
Igår åkte vi först till kyrkogården och tände lite ljus och så. Sen va jag med dom hela kvällen. Såg på massa DVD:er med älsklingarna och sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0