Mina vänner är mitt allt

Jag vet inte om det är bättre eller sämre med mig idag. Allt känns bara så jävla hopplöst. Ingenting är kul och även om jag har helt underbara vänner som finns där för mig så mår jag inte bra. Det finns en sten i mitt hjärta som inte vill släppa. Så mår jag så jävla illa oxå. Hungrig är jag men jag är inte sugen på nåt och jag äter bara för att jag måste. Ska snart bort till Mazin och jobba med grupparbetet. Och just nu är det nog där det är mest jobbigt. Jag orkar inte! Varför ska alla va så jävla komplicerade jämt??

Utan mina vänner hade jag blivit knäpp på riktigt. Tack för att ni finns där för mig jämt!!! Utan er är jag ingenting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0