Mörk tid

Jag är trött! Jag tycker inte om hösten/vintern, jag känner mig som en klubbad säl mest hela tiden. Men jag har fixat så ljusstaken är bytt och fungerar nu. Ska bara få upp mina stjärnor i vardagsrummet nu oxå. Men det ska nog gå bra. Egentligen ska dom ju inte upp förrän på söndag men jag fuskar lite nu när jag ändå har köpt dom.
Skulle fixa en del andra grejer oxå.. Men jag får nog göra det imorrn för idag är jag seeeeg.
Imorrn får jag inte va seg för då är det spelning igen. Lillvor ska med för första gången på evigheter känns det som, det har hänt en del sen hon va med sist om man säger så... Det ska bli kul att tärffa henne :)
Nej bäst jag vilar lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0