Nästa Katrineholm

Då va det snart dags att åka mot Katrineholm då. Jag är nästan klar, ska bara få ordning på håret men jag har 45 minuter på mig så det ska jag ong hinna även om jag sitter här en liten stund. Är på klädd och sminkad i alla fall. Allt tog lite mindre tid än vad jag trodde. Klockan 3 hade jag än inte gjort mer idag än att tvätta och haft besök av Mazin och hennes söte son Robin. Skönt att hon kom hit en stund så vi fick pratat om igår då jag inte mådde så bra. Men dom förstår mig vilket känns jättebra!
Men nu har jag hängt/vikt ihop tvätten, packat lite inför imorrn, ätit mat och badat. Det går fort bara man är effektiv.
Nej nu får jag nog gå och platta håret tror jag så jag är klar när gänget kommer och hämtar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0