Ny vecka :)

Så va det måndag. Har vart i skolan en sväng och sen va jag hemma hos Mimmi och hon hjälpte mig att sy in mina axelband i min svarta klänning lite så jag slipper flascha tuttarna när jag har den. Det är ju liksom inte så kul direkt. Sen gick vi på stan en stund och nu är jag hemma och har städat av lägenheten. Ska tvätta ikväll oxå. Skönt att ha gjort det innan kryssningen. Kryssningen är ju på onsdag, d har gått så jävla fort. Men det ska bli kul helt klart... Umgås med dom bästa såklart :) Men det blir en rolig vecka det här. Skola imorrn, skola på onsdag och sen går bussen till Stockholm och så är d kryssning :) På torsdag kommer vi hem nån gång på kvällen och på fredag är det upp tidigt och åka till Borlänge med brudarna och efter det är det spelning i Motala på kvällen. Snacka om jävla flängande den här veckan. Men det ska bli kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0