Orkeslös

Så va det söndag igen. Usch jag har inte motivation till nånting och jag måste handla mjölk för  det är verkligen tomt i mitt kylskåp. Jag har väl så det räcker till frukost men det vore ju bra om det räckte till imorrn med. Ska storhandla då, det behövs nu. Men kanske tar mig en tur bort till brudarna sen om jag orkar det, annars finns det faktiskt en tobaksaffär här nere som jag hoppas är öppen.
Men min motivation är nere på noll... Jag känner inte för någonting. Jag känner mig helt värdelös och vem kan tycka om nån som är värdelös? Alla har verkligen någon utom jag... Jag känner mig så egoistisk när jag känner så här för jag är verkligen glad för mina vänners skull, ingen får tro nåt annat.
Men jag känner mig så förbannat ensam!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0