På bättringsvägen

Jag mår betydligt bättre idag. Tror att febern är borta och så länge jag sitter upp hostar jag inte fullt så mycket i alla fall. Har orkat göra en hel del mer än igår. Har läst en del och har fixat lite med vår rapport som ska in imorrn. Jag har ju inte kunnat delta i min grupps arbete den här veckan eftersom jag är sjuk. Men ska helt klart försöka gå på redovisningen imorrn. Men det ska nog gå bra, just nu känner jag mig nog faktiskt mest bara ofräsch som man brukar göra när man har varit sjuk. Men d har vart skönt att få vila ut och fredagen är ju oxå fri!

Kanske borde äta nåt, men borde då oxå diska och orkar inte med sånt idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0