Sjukt roligt

Herregud vilken kryssning. Lika roligt som vanligt, man får va med om så mycket kul på kryssningarna. Tyvärr söp jag väl lite för hårt som vanligt, men jag hade hyfsad koll i alla fall tyckte jag allt. Men det började med att vi såg vandrande julgranar och då hade vi inte ens börjat dricka! Ja jises alltså. Sen skrämde Björn livet ur mig oxå... Jag hade varit nere i hytten ensam innan dom började spela och så när jag är på väg mot hissen hör jag hur nån säger hej och jag tänkte: Jag känner ingen här. Men d va ju Björn, så jag fick lotsat honom till stället där dom skulle spela... Träffade massa roliga människor under kvällens gång. Lojsan till exempel, mycket rolig människa. Som skulle klä på mig hela tiden ha ha. Mycket trevligt snack med massa oxå :) Bra spelning helt klart :)
Idag va det lite tyngre när dom spelade, jag va lite småbakis och så där. Men vissa andra va det ju värre med ha ha...
Imorrn ska vi till Borlänge och sen till Motala. Det blir nog kul...
Nu ska jag nog snart sova, d behöver jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0