Fortfarande trött!

Jag är fortfarande trött efter helgen och så ska jag klara av en sån här helg till. Nästa helg blir det ju utgång båda dagarna med men då tänker jag inte komma hem så här sent eller tidigt, hur man nu vill tolka tiden... Idag har det varit skola på förmiddagen och vi har spånat om vad vårt temaarbete ska handla om. Det blir nog bra helt klart! Men först är det tentan på torsdag... Hoppas jag klarar den, måste börja plugga oxå. Är ju ledig på onsdag och då ska jag plugga som satan!!!

Nu sitter jag hemma hos Mimmi och Tessan. Ska få mat här :) Har köpt skor idag oxå :) På skopunkten!! Behövde ha ett par nya vinterstövlar och nu har jag det :) Köpte 2 andra skor oxå, kände att jag behövde ha det. Hade sånna problem i helgen vad jag skulle ha på fötternao ch nu har jag löst det problemet :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0