Friday is my day

Då va det fredag då. Äntligen helg. Inte för att den här veckan har varit särskilt jobbig iofs, har gått ganska fort  som de flesta veckorna gör nu förtiden... Tycker tiden springer fram, snart är det väl jul igen. Det här året har gått extremt fort verkligen.
Idag har jag & Mazin suttit och skrivit lite på vår rapport. Blev en del gjort, vi kan nog få ihop en hel del tror jag allt. Hennes son vaknade ju sen så vi fick busa lite med honom oxå. Så jäkla söt! Han skulle följa med mig ut när jag skulle gå hem. Verkligen sött :)

Halsen är lite bättre, lite skav och sådär men det lbir nog bra.
Lillvor anläder till Eskilstuna om typ en timme. Då ska jag möta henne. Så jag ska gå ner på stan om en stund. Tänkte ta en promenad. Kan jag behöva. Alltid skönt, trots att d är ganska kallt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0