Galet!

Ja är död och oerhört klantig ha ha. Jag satt och skrev här och lyckades stänga av datorn. Jag är nog inte riktigt med idag tror jag. Men vad förväntar ni när man har kommit hem tidigt på morgonen 2 dagar i rad. Igår kom vi hem klockan halv 7. Jag va redan skittrött när vi åkte mot Tranås och va glad om jag skulle klara av att vara vaken tills vi kom dit. Men nånstans på vägen blev jag pigg igen. Håkan tyckte ju vi skulle vända och köpa nässpray åt honom, han va "sur" på Tessan resten av kvällen på grund av det ha ha... Ja dom är ju lite roliga allihop dom där.. Robban va skittrött och då sa vi att han skulle sova istället för att supa på nätterna då svarade han att det va mycket roligare att supa. Trodde faktiskt dom skulle vara mer bakis än vad dom såg ut att vara ha ha. Men dom såg lite trötta ut en del av dom faktiskt... Wictor är ju rolig oxå, när vi kom dit så hade han satt upp parasollet på trumsettet men sen tog han ner det och då frågade vi varför och det va ju för att pinnen va lite för låg och sen kunde det ju börja blåsa och då skulle ju hela han och trumsettet börja flyga runt... Ehhh ja ja...
Tessan kläckte ju ur sig en rolig sak när jag skulle lägga på skynket på bordet: "Ja jag gillar inte nakna saker". Nej eller hur ha ha. Sen började själva spelningen, rätt bra drag faktiskt. Jag va i baren ganska många gånger, jag körde ju inte så fick ju passa på. Jäkligt goda rosa pantern kan dom göra i Tranås. Men allt är väl bättre än Fias rosa panterna så ha ha. Men det va en riktigt rolig kväll. I pausen kom Björn med sin kamera som är likadan som min, men hans är rosa fast han skyllde på att d va Lottas kamera ha ha. Så han bad oss ta lite shysta bilder. Så det gjorde vi sen... Ja sen tog spelningen slut, gick jäkligt snabbt tyckte jag allt. Så vi satt kvar och väntade på att allt folk skulle gå hem. Då kom jättesociala Robban och satte sig hos oss och tjôtade lite. Visade mig hur många kanaler han har på sin mobil tv. En sån vill jag med ha. Fan vilken bra bild det va i den... Sen va d dags att börja rodda.. Först försvann Tessan in i logen och jag och Mimmi satt på scen men sen gick hon med och då blev jag kvar med Robban & Wictor. Så kom Håkan oxå ut på scen... Såg ju inte scenen så bra från där jag satt under spelningen men fick reda på att Peter kört upp det där parasollet mellan benen på Håkan under sista låten ha ha. Dom är helt sjuka. Sen gick jag oxå in i logen för jag tröttnade på dom där ute. Där inne fick man ju reda på lite intressanta saker ha ha... Och nu vet man ju att man inte räknas alls ha ha... Sen roddade vi lampor och vek skynken och Mimmi försökte klä av mig ha ha. Sen fikc vi hjälpa Robban med att lyfta mixer bordet. Det är ju inte lätta saker direkt. Efter att vi bärt ut grejerna i bussen va det dags att säga hej då. Björn är ju rolig för då kramar han Mimmi och säger: Take care och så kramar han mig och säger: Ta hand om sig... Wictor är ju oxå kul: "Har jag kramat dig? Men du kanske inte vill ha en kram av mig, nu fick du det vare sig du ville eller inte". Ja sen va d dags för hemresa efter att Håkan konstaterat att Tessan hade hepatit B eller C beroende på vilken d va som tog bort det snälla i hjärnan ha ha. 
Sen har jag kommit på att jag umgås för mycket med dom för jag har oxå börjat säga Tessy...
Hände nog massa mer men det får räcka nu ha ha.
Va hemma halv 7 imorse... Gissa att jag är trött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0