Gävle

Ja då va man hemma från en helg i Norrland då ha ha. Nä jag vet inte om Gävle är Norrland faktiskt, enligt meterologerna kanske, men visst fan va d kallt d va d! När vi kom dit i fredags åkte vi och åt så Tessan skulle få sin kycklingkebab. Vi konstaterade att jag faktiskt är allergisk mot Brynäs ha ha. D fanns en pizza osm hette Brynäs och det va jordnötter på den, d va lite komiskt ha ha... Mimmi åt en pizza som vi nästan va tvungen att ringa brandkåren för ha ha. Min pizza va bara väldigt god ha ha. Sen hem till Tessans pappa och snacka lite skit och sen sov vi.
Igår morse gick vi upp hyfsatt tidigt och åkte på shoppingturné. Ja tyvärr blev det lite, men inte så mycket. Jag ska ju hålla i mina pengar men än så länge så går d ju runt så...
Sen va d hockey dags :) D va roligt! Efter öfrsta perioden ringde jag min pappa och klagadeo ch sa att jag fick utslag, att d lät mycket och tillråga på allt så ledde Brynäs med 1-0. Men när matchen va över så hade det blivit 5-1 till Frölunda :) Vi satt precis bakom Brynäs bås... Jag blev lite utstirrad av Brynäsmaterialare, jag vet jag är skitsnygg i min Frölunda tröja ;)
Sen skulle ju iv bara hem till Tessans pappa och hämta grejerna och åka hem men lite omständigheter gjorde att vi blev kvar där. Lite otäckt d där men d blev ju bra sen :)

Nej dags att gå ner till tvätten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0