Gladast i stan!

Jag klarade min tenta :) Jag är bäst, jag hade godkänt på alla delar! Jag är helt klart bäst alltså ;) Jag va så jävla osäker på om jag klarat den men det hade jag ju inte behövt vara eftersom jag är bäst!
Så nu är jag heltklart gladast i stan. Firade med att köpa ett par nya jeans, som just nu är hos skräddaren för uppläggning eftersom jag har Sveriges kortaste ben så va dom alldeles för långa. Ska hämta dom imorrn.
Ska till skolan en sväng imorrn och träffa mina gruppmedlemmar. Trevligt, trevligt!

Fia är här nu och det är jätte trevligt. Ska nog umgås med henne snart. Vi har vart på stan och hemma hos Mim's och Tess och myst en stund. Alltid lika mysigt!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Tack det var vänligt sagt!
jag har sett så mycket sjuka bilder människor lägger ut på bloggen etc och jag kan inte för en sekund tro på att dessa människor verkligen har problem, därav mitt "angrepp".

Må så gott.
//Mallan

2007-10-30 @ 20:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0