Kraxande kråka

Igår va jag bakis halvadan och sen blev jag sjuk. Har ju gått runt med halsont och sådär en vecka nu men igår bröt det ut ordentligt. Jag låter som en kraxande kråka och känner mig allmänt hängig. Känns som det är sämsta tillfället att bli sjuk på nu. Vi har grupparbetet i skolan och Fia kommer hit imorrn och min lägenhet ser ut som ett taikonläger och jag skulle verkligen behöva städa idag. Men det kommer jag inte orka, ska nog vara glad om jag orkar diska. Vilket behövs mer än något. Mina ögon strejkar oxå, lär inte bli linser i dom förrän dom beter sig normalt och jag som verkligen älskar mina glasögon, eller inte. Men men skitsamma, ja orkar inte ha ont i ögonen så jag ser hellre ut som fan då. Och idag ska jag inte gå någonstans ändå så. Imorrn måste jag till skolan, men det får vi se hur det blir med det.

Igår va jag med Mimmi & Tessan hela dan. Vi va hemma hos Pia och grejade lite och så va vi på Tuna Park oxå och då va Emma & Elin med oxå. Jag köpte ett skohorn för 10 spänn på skopunkten, det va mitt inköp det. Men Emma handlade på HM och Tessan köpte skor på skopunkten och sen köpte Mimmi & Tessan väskor oxå.

Nä nu är det nog dags för lite frukost som ändå inte kommer smaka nåt men jag behöver ha lite näring om jag ska orka med och andas, genom munnen såklart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0