Mer listor...

stänger du av mobilen när du sover? Oftast, ja. Inte om jag har den på laddning
vem såg dig senast naken? R (men få inga konstiga föreställningar nu för det är INTE den ni tror)
hur såg du ut på högstadiet? Ungefär som nu fast lite yngre
hur kommer du se ut om tjugo år? Som mamma antar jag
hur var du på dagis? Pratig, som jag fortfarande är. Och så va jag med personalen.
hur är du att ha som arbetskamrat? Bra hoppas jag
har du celluliter? tigerränder? Dom flesta har väl det mer eller mindre...
biter du på naglarna? Nepp men på huden bredvid naglarna
har du något handikapp? Inte nåt synligt i alla fall ha ha
är du rädd för att få hängbröst? Nej borde jag va det?
tror du att gud är en man eller en kvinna? Tror inte på gud.
svär du? Har faktiskt blivit bättre på att inte göra det
är du trevlig mot jehovas vittnen? Tyvärr ja
hur homo är du på en skala 1 - 10? 3 kanske
tror du på utomjordningar? Nja, men konstiga saker har ju hänt förr så...
om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut? Lax, potatis & gräddfil
vad finns alltid i ditt skafferi? Mjöl, socker, flingor, tomater & potatis
vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Nånting som jag inte tål. Som typ nåt med jordnötter eller skaldjur.
har du blivit arresterad? Nepp
ljuger du? Den som säger att den ALLTID tala 100% sanning ljuger
har du kysst en polis? Inte vad jag varit medveten om
är du rädd för securitasvakter? Borde man vara det?
har du någonting att dölja? Det beror väl på, finns väl saker jag inte vill att mamma ska veta t.ex.
vad har du på din nyckelknippa? Hemnycklar, sopnycklar, nyckel till cykelförrådet, cykel nyckel och lite annat gojs.
är du / har du varit gift? Nej och tror inte jag blir d heller
skulle gå upp klockan tre på natten en arbetsdag för att köra och hämta
pojkvän/flickvän från krogen fast det går nattbussar?
Jag har ingen pojkvän, men chansen är nog ganska liten att jag skulle göra det. Då får han va så dyngrak så han inte kan gå själv.
kan du laga cyklar? Nej, enligt min familj kan jag ju inte ens pumpa en cykel så.
kan du fixa med bilar? Nej. Min pappa säger att jag har tummen i armbågen.
brukar du köra om? Japp, trots att jag sa innan jag fick körkort att jag aldrig skulle göra det.
kan du baka bröd? Har aldrig försökt
vet du hur man frostar av en frys? Det kan jag nog fixa.
vilken tvserie skulle du helst leva i? Ingen av de snurriga som går på Tv nu i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0