Motivationen då?

Idag har det mest handlat om skolan. På morgonen skulle vi ut på vattenexcursion. Shit så kallt. Det är intressant at håva efter saker i åar. Visst men inte när d är minus grader ute (okej d va d inte men d kändes fan så). Trodde jag skulle frysa sönder. Fryser fan fortfarande. Tror inte jag mår jättebra heller. Känner mig lite halvfebrig och konstig. Säkert nån skit påväg in, som jag verkligen behöver nu. Eller inte kanske... Aja inget man kan rå för...
Sen har vi delat upp vårt arbete bra så jag ska ta tag i morgon och skriva lite! Ska bli bra det här och jag ska skriva så mycket jag bara kan!!!
Även om jag inte är så motiverad för skolan egentligen. Men som sagt, efter den här terminen har jag 2 terminer kvar innan min lärarexamen är klar. Åh d känns så fantastiskt och inte alls så längesen man stod där i augusti 2005 och skulle börja. Men tänk vad tiden har sprungit iväg. Har ju hänt massa saker sen hösten 2005 såklart, d är ju 2 år sen ju! Mitt liv har blivit mycket bättre sen dess och egentligen mår jag ju ganska bra just nu även om jag måste komma underfund med vissa saker bara, men jag jobbar på det som sagt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0