Ny lista :)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 56, rad 16 - vad står där?
"Den första tiden i skolan måste barnet få stöd utifrån kun-..."

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Väggen

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Va ett tag sen jag såg på Tv, kan det ha vart Smekmånaden i tisdags?

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
17.30. Hon va 17.39 så jag va ju inte så fel...

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
"London 77" med Noice.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Cyklade hem från stan tidigare idag.

7. Vad hittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Pratade med Lillvor i telefon

8. Vad har du på dig?
Jeans, svart linne och underkläder

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Japp, d va nåt som Lager va med i tror jag. Minns inte helt...

10. När skrattade du senast?
När jag pratade med Lillvor, skrattar ju ganska ofta

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
4 tavlor, en med hjärtan, en md ankor, en med 2 nallebjörnar och ett kort på mig när jag va liten och så en klocka.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Det gör jag jämt...

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Sånt här är alltid kul!

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Smekmånaden, rolig!

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Först skulle jag operera mina ögon, sen skulle jag skänka en del till välgörande ändamål och sen åka jorden runt. Betala tillbaka mitt studielån och glömma att CSN någonsin funnits i mitt liv.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:
Hmmm... svårt... Hatar tystnad, måste alltid ha musik på. Mer spännande än så blir d inte :P

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Allt krig! BORT!

18. Tycker du om att dansa?
Absolut!!!

19. George Bush?
USCH!!!!

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Min flicka ska heta antingen Filippa eller Juni. Jag är mer inne på flicknamn men jag tror min pojke ska heta Leon.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Absolut! Skulle inte tveka om jag får chansen.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Jag kommeri nte komma dit ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0