Roligt test och tragiskt

Jag fick sånt här massmail som jag alltid får men den här gången gjorde jag faktiskt testet som va i det. Tvingade Fia att göra det oxå ha ha. Det va lite kul för allt stämde fan! Fast jag vet inte om jag tycker om att min inställning till kärlek är Pärlor åt svin. Fast det sätmmer fan allt för väl... Och personen som jag tydligen älskar, hmm det är alldeles för sant. Jag funderar på att skjuta mig alltså, nä jag vet att man inte ska skämta om det men mina känslor gör mig galen, totalt crazy! Man kan inte få hjärtklappning av en bild, jag är tragisk!! Är det nån som har nåt bra sätt hur jag ska glömma honom? För jag får spanska darren på det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0