The roadtripp

Jag har haft en hlet makalös kväll och jag är inte ett dugg trött därför sitter jag vid datan nu, klockan 04.49 om det är någon som undrar ha ha. Har precis kommit hem från Fagersta, vilket jäkla ställe. Vet ni vad det står på infartsskylten till Fagersta? "Här får ni livstid". Ehhh, d ska vi tolka hur? Sen höll vi aldrig på att hitta den gröna mannen för att den hade dom ju lagt i ett industriområde *knäppt* Men jag fick ju frågat mig fram och så mötte Lager oss och så fick vi värsta mysiga hörnet att sitta i. Soffor och levande ljus och allt. Jättemysigt. Lager berättar ju saker man helst skulle vara utan att veta eller? Hur ska man tolka det att han vaknar klockan 3 på natten och tänker på våra lådor???!! Sen satt vi i vårt mysiga hörn och tjôtade bort tiden tills grabbarna körde första sättet. Va frame och knäppte lite kort, blev inte många den här kvällen.... Det känns liksom som man har 1500 styckna som ser likadana ut... Sen fick vi sällskap av en kille som hjälpte oss att sälja, herregud säger jag bara... Han va hysteriskt kul han. Och han lyckades ju faktiskt sälja en del åt oss oxå :) Men nu vet vi varför d står som d gör på infartsskylten till Fagersta: Dom släpper ut dom en gång i månaden....
Sen började folket gå därifrån när dom stängde vid 2 och då fick vi sällskap i vårt hörn. Jag satt i en fåtölj och då kommer Robban och sätter sig i fåtöljen bredvid mig, som förövrigt va jätte trasig ha ha. Så där satt vi och pratade en bra stund. Han imponerade på mig genom att komma ihåg vissa saker som jag inte ens mindes att jag berättat för honom... Jag bor ju i Eskilstuna för att kunna umgås med Mimmi & Tessan på heltid, ja precis ha ha. Och han blir ju mer förvånad om vi inte dyker upp, men det är alltid trevligt att se oss... Hmmm okej...
Håkan kom och joina oss i hörnan oxå... Sen va d dags att börja rodda lite smått. Gjorde inte alltför mycket. Men fick i alla fall reda på att den här bloggen går säker och att om man söker på Barbados tid att gå vidare kommer man till Jennys blogg.... Och det är fler än jag som inte förstår ett skit av facebook, tack! Men jag förutsätter att du skärper dig nu ha ha. Blev mer tjôt med Robban, snacka om att han va tjôtigt idag ha ha... Sen bärde vi ut våra grejer till bussen. Sa hej då till grabbarna, kramades lite och så... Sen åkte vi hem och där är vi nu!!!
Om typ 10 timmar är d dags att sätta sig i bilen och fortsätta roadtrippen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0