Tjejsnack om Bröst

  • Kontrollerar du dina bröst ofta själv/går på mammografi när du ska? Jag är nog dålig på att kontrollera mina bröst och mammografi har jag aldrig vart på.
  • Är du orolig för bröstcancer? Nej det är jag faktiskt inte. Det kanske man borde vara efterosm det är så vanligt.
  • Vad är bröst för dig? Något kvinnligt, något man matar sin bebis med, något sexigt, bara en jobbig sak, annat? Det är nåt kvinnligt men kan oxå vara en otroligt jobbig sak.
  • Är du nöjd med dina bröst, eller skulle du vilja förminska, förstora, annat, varför? Jag har väl inget emot mina bröst egentligen mer än att dom faktiskt är för stora. Jag får ont i ryggen så förminska dom skulle ajg gärna göra.
  • Dolly Parton har ju försäkrat sina bröst, är det något du skulle kunna göra? Motivera. Jag förstår nog inte riktigt vitsen med det tror jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0