Vem?

1. Vem är din bäste vän? Jag har ju många som betyder mycket, kan inte säga nån sådär...
2. Vem älskar du? Min vänner och min familj
3. Vem hade du senast sex med? R (och det är ofrtfarande inte den ni tror)
4. Vem vill du bli full med? Mina vänner på nästa båtresa
5. Vem är den bästa artisten? Finns ju många men Barbados slår d mesta ha ha
6. Vem pratade du senast i telefon med? D va nog Pernilla, när jag skulle fråga vart dom va
7. Vem har du en liten crush i? R (och d är inte samma som där uppe)
8. Vem är snyggast i hela världen? Nej men gud d finns ju så många
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? Någon behövande organisation
10. Vem är snällast i världen? Om d ska vara någon nu levande människa vet jag inte men annars va det min gamla mormor som tyvärr inte lever, hon va en helt underbar person som gjorde allt för alla andra.
11. Vem får dig att skratta? Många, jag skrattar ju åt allt typ.
12. Vem vill du prata med? Fia, hon borde va hemma snart.
13. Vem sov du senast med? Fia, när jag va hos henne i mitten av september.
14. Vem såg du senast full? Folket på min inflyttningsfest
15. Har du ljugit på nån av frågorna nu? Nej jag är alltid ärlig.
16. Vem vet allt om dig? Emelie är nog den som vet mest i alla fall
17. Vem kysste du senast? R ( och ja jag vet att jag äförvirrande här)
18. Vem Kramade du senast? Samma som över
19. Vem kan berätta allt för dig? Jag hoppas mina kompisar kan det
20. Vem kan du berätta allt för? Min vänner och mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0