Facebook

Jag har upptäckt hur kul det är med facebook. Emelie tyckte jag skulle gå med och Jenny började prata om det på msn. Först fattade jag ingenting men sen upptäckte jag att man kunde hitta massa gamla klasskompisar och sånt är såklart alltid jätte skoj :) Folk jag inte träffat sen studenten finns där :)  Så jag är glad att jag tillslut fattade hur man skulle göra. Brukar ju va lite trög annars. Mimmi & Tessan skickar massa saker man ska gå med i oxå så det är ju kul!!! Har än inte fått upp några bilder men det kommer nog nångång när jag orkar ladda upp.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mhm, jag är heeelt såld på Facebook :D Verkligen! Man fastnar, haha.

2007-09-11 @ 16:33:31
URL: http://theladybird.blogg.se
Postat av: Emelie

Och så spammar du mig med alla såna där grejor!! Jag blir bara lite tokig!!! =P

2007-09-11 @ 16:36:41
URL: http://eemeliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0