Framtiden :)

Då var det ny vecka igen :) Veckorna rusar ju fram, kan inte fatta att vi redan är i september och på torsdag har jag bott här i 3 veckor redan. Har en del att se fram emot i höst så det ska nog gå bra.
I helgen som kommer så kommer antagligen mamma och Nicole och hälsar på. Och helgen där efter är det äntligen Ladies Night :) Fan vad jag längtar dit! Att få se Martin Stenmarck live kan ju bara bli lycka helt enkelt och sen att Chris står på samma scen, ja kan man begära mer? Jag tror faktiskt inte det! Så får jag träffa Fia oxå :) Det va ju inte igår direkt. Och om en månad är det dags för Barbados spelning igen. Ja det va längesen nu, jag vet men dom har ju semester som iofs tar slut snart men dom spelar ju på så avlägsna platser så d är inte klokt. Men 28/9 är det dags igen, i Motala. Det ska bli kul, träffa Jenny igen. Åh, jag saknar henne :)
13/10 blir det äntligen inflyttningsfest! Ska bli så kul att träffa alla! En del har jag inte sett på aplänge. Typ Emelie, Lina och Emma.H. Så jag hoppas verkligen alla kommer nu. Vi ska ha så jäkla kul. Tyvärr kan ju inte Jenny komma men vi tar igen det en annan gång gumman *lovar*.

Idag börjar inte skolan förrän 13.00. Tur det för jag ska med Mimmi till tandläkaren. Ska nog börja traska bort till henne snart.
Annars så har jag faktiskt börjat på inlämmningen som ska in på fredag. Känner mig riktigt duktig. Ska försöka skriva en del i eftermiddag när jag kommer hem om jag orkar. Har ju skrivdag imorrn men jag ska tvätta och så behöver lägenheten städas. Fast det tar ju inte hela dan iofs... Det fixar sig nog till det bästa tror jag allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0