Gladare :)

Gladare idag, mycket gladare till och med. Redovisningen i skolan gick helt okej. Har fortfarande aggrationer mot en del i min grupp men jag orkar ärligt talat inte ta tag i det nu utan fixar det senare. Ska säga vad jag känner i alla fall. Om det behövs, om det upprepas... Hoppas inte så klart!!
Allt annat känns oxå lättare idag, vet inte vad det va med mig igår. Allt kom på nåt sätt... Men d är väl så ibland måste det ut helt enkelt... Mitt kom igår, det har vart mycket nu.

Har fått ur studievägledraren vad jag ska läsa nästa termin och hur långt jag har kvar på min utbildning och det är 2 terminer efter den här som det hade varit om jag hade gått kvar i Borås :) Känns riktigt bra! Bara 1 år och 4 månader kvar på min utbildning :) Jag vill ju börja jobba nu iofs men alltså d är ju inte lång tid :) Känner mig mycket gladare sen jag fått reda på det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0