Hösten?

Undra vad det är som gör att jag helt plötsligt mår som jag mår? Visst det känns lite bättre än vad det gjorde igår, det gör det helt klart! Det kanske är det att jag insett hur ensamt det är att bo själv, jag trivs men ibland hade det vart kul att ha nån. Men mamma och Nicole kommer ju hit på lördag :D Det ska bli riktigt skoj!!
Det kanske är det att det hållerpå att bli höst, jag blir alltid mer deppad då. Vet inte varför men så har det alltid varit...

Idag händer nog inte mkt, Mimmi & Tessan ska nog komma hit hoppas jag. Skulle behöva uträtta lite saker på stan oxå, men jag kanske tar det imorrn när jag ändå ska till stan. Är ju skola imorrn igen... Heldagar både torsdag & fredag *suck* Men jag klarar nog det med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0